غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام



اگر شما قوانین Instagram را بخوانید، به این نتیجه رسیدید که این سوال این است که کاربران با ارزش بیشتری ارائه دهند، و عملکرد مغایر با این قوانین می تواند منجر به توقف ناگهانی صفحه شما بدون هشدار شود. املا نامنظم در Instagram می تواند علل زیادی داشته باشد. به عنوان مثال، ارسال ایمیل و پیام به افراد دیگر در Instagram، که آنها را غیرفعال می کند و می تواند شما را خشمگین کند، یکی از دلایلی است که باید حساب کاربری شما خراب شود. علاوه بر این، حد سن برای عضویت در این شبکه اجتماعی 13 سال است و کاربر باید بیش از 13 سال داشته باشد.
شما می توانید قوانین Instagram بسیاری دیگر را هنگام ثبت نام و اشتراک آن مشاهده کنید. در صورت عدم توازن و هر مشکلی با حساب کاربری Instagram شما میتوانید با پشتیبانی Instagram با آن تماس بگیرید.
چند راه برای بازگرداندن حساب کاربری Instagram وجود دارد. اما هزینه چیست؟
Instagram به کاربر اجازه می دهد آن را بدون هشدار حذف کند اگر حساب کاربری و صفحه شما محتوای مناسب نداشته و قوانین این برنامه را نقض کند. اما خاموش کردن حساب شما یک دلیل برای انجام این کار است: هک کردن!
آسان و آسان است حدس بزنید که یک هکر وارد حساب حساب کاربری خود شوید، که ممکن است دلیل اصلی هک کردن حساب کاربری شما باشد.
چه زمانی باید هک کنیم؟ اول از همه باید با سرویس پشتیبانی Instagram تماس بگیرید و گزارش دهید که حساب شما هک شده است و سپس مقاله «نحوه بازگرداندن حساب Instagram ما را بخوانید» را بخوانید.

Comments

Popular posts from this blog

چه فرقی بین ریست فکتوری و فلش کردن گوشی وجود دارد

آموزش اینستاگرام هیواتک

آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل