استفاده از internet گوشی در کامپیوتر


شاید شما بارها و بارها با مشکلاتی مواجه شده اید که به اینترنت نیاز دارید و به هیچ شبکه بی سیم یا مودم دسترسی ندارید، در این صورت اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ به اینترنت از طریق تلفن همراه بسیار عملی است. با توجه به رایانه، کمک می کند که اینترنت را به یک کامپیوتر بر روی تلفن های آندروید در سه راه اتصال:
ابتدا تلفن را از طریق USB با کامپیوتر وصل کنید، برای اولین بار از طریق یک کابل USB به کامپیوتر متصل شوید. در قسمت تنظیمات، "Wireless & Network" را انتخاب کنید، سپس روی «بعدی» ضربه بزنید. در حال حاضر در صفحه جدید باز می شود، "نقطه دسترسی" و "نقطه دسترسی" را وارد کنید و مودم USB را روشن کنید. سپس به بخش «Network Adapter» بروید، با کلیک راست و اتصال به دستگاه به اشتراک گذاری اینترنت مبتنی بر NDIS راه دور.
دوم، اتصال اینترنت به کامپیوتر خود را با استفاده از بلوتوث، به طوری که بلوتوث بر روی گوشی شما روشن می شود. سپس بر روی گزینه Advanced در قسمت Wireless and Network کلیک کنید. در صفحه جدید که باز می شود، به بخش "نقطه دسترسی و دسترسی دستی" بروید و حالت مودم بلوتوث را فعال کنید. حالا استفاده از internet گوشی در کامپیوتر به دستگاه بلوتوث گوشی خود بروید و تلفن همراه خود را با یک لپتاپ یا رایانه متصل کنید. در لپ تاپ یا رایانه خود، به کنترل پنل بروید و به بخش «دستگاه و چاپگر» بروید. روی آیکون گوشی خود راست کلیک کنید و منوی "Connect With" را انتخاب کنید "اتصال". هشدار نقطه ای در حال حاضر بر روی گوشی شما نمایش داده می شود و اینترنت در لپ تاپ یا رایانه شما موجود است.
روش سوم از طریق WiFi است که معمولا برای هر کسی که از طریق فای متصل است شناخته شده است.

Comments

Popular posts from this blog

چه فرقی بین ریست فکتوری و فلش کردن گوشی وجود دارد

آموزش اینستاگرام هیواتک

آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل