خرید ُیم کارت ارزان


قبل از اینکه استفاده از تلفن همراه تا این اندازه رایج شود ، عده کمی از افراد از تلفن همراه استفاده می کردند و در صورت نیاز به استفاده از تلفن همراه هم ، تنها یک سیم کارت داشتند و کارشان را با آن راه می انداختند ، اما کم کم با گسترش استفاده از تلفن همراه ، پیشرفت دستگاه ها ، افراد تمایل بیشتری به استفاده از تلفن همراه پیدا کردند و روانه شدن گوشی ها دو سیم کارت در بازار هم کاربران را ترغیب و تشویق به استفاده از دو یا چند سیم کارت به طور همزمان کرد. با برگشتن به زمانی که تلفن همراه روانه بازار شده بود ، قیمت سیم کارت ها هم نسبتا گران و به صورت دائمی بودند ، بعدها سیم کارت اعتباری هم طراحی شد که قیمت پایین تری داشتند و مردم ضمن پرداخت هزینه کمتر می توانستند از آنها استفاده کنند .
منظور ما از خرید سیم کارت ارزان ، بیشتر به سیم کارت های خاص برمی گردد ، یعنی سیم کارت هایی که شماره رند دارند ، دائمی هستند ، شماره شروع آنها یا کدشان یک یا دو است و ... می باشد. برای سیم کارت های اعتباری ایرانسل ، همراه اول و رایتل که شرایط خاصی ندارند در واقع نیاز به پرداخت هزینه زیادی هم نیست و گاها رایگان هم هستند ، به طور مثال :
سیم کارت رایتل
همانطور که می دانید و ممکن است در تبلیغات رسانه ها ، سایت های مختلف ، بنرهای تبلیغاتی سطح شهر و ... مشاهده کرده باشید ، اپراتور رایتل با ارائه طرح هایی سیم کارت رایگان عرضه می کند که این سیم کارت نه تنها سیم کارت ارزان نیستند بلکه رایگان هستند و شما به راحتی می توانید یکی از آنها را تهیه کنید.

Comments

Popular posts from this blog

چه فرقی بین ریست فکتوری و فلش کردن گوشی وجود دارد

آموزش اینستاگرام هیواتک

آموزش مشاهده سوابق بیمه با موبایل